מה זה ?

יישור שיניים שקוף Invisalign

יישור שיניים שקוף אינויזליין Invisalign, היא שיטת יישור השיניים המתקדמת בעולם, המציעה חווית טיפול נוחה ומותאמת אישית עם תוצאות יוצאות דופן.

אולי התכונה המרגשת ביותר של Invisalign היא היכולת לצפות בתצוגה מקדימה של התוצאה הסופית עוד לפני שהטיפול מתחיל. כל מטופל מקבל הדמיית מחשב כיצד ייראה החיוך שלו בסוף התהליך. זה מספק תחושת ביטחון והתרגשות לאורך כל הטיפול, שכן המטופלים יכולים לראות את ההתקדמות ואת השינוי המתרחש.

רופא שיניים בחדרה | מרפאת שיניים | רפואת שיניים |

מחפשים יישור שיניים שקוף בחדרה?

אצלנו תוכלו ליישר את השיניים בלי שאף אחד ישים לב

בעולם של היום, קיימות מספר שיטות יישור שיניים זמינות, אך אף אחת אינה מתקדמת כמו Invisalign

Invisalign היא שיטה מהפכנית שעושה חיוך ישר קל יותר מאי פעם. עם Invisalign, משתמשים במיישרים שקופים במקום פלטות מתכת מסורתיות, מה שהופך אותם כמעט בלתי נראים בפה.

תוכניות הטיפול של Invisalign מותאמות אישית לכל מטופל, ללא קשר לגיל. הדבר מתאפשר הודות לטכנולוגיית תלת מימד מתקדמת המאפשרת לרופאי שיניים ליצור תכנית מותאמת אישית לכל מטופל. ניתן להשתמש במיישרים אפילו לטיפול במקרים מורכבים, והתוצאות מרשימות

מרפאת שיניים ד"ר שאדי עיאדאת בחדרה | יישור שיניים שקוף אינויזליין

שאלות ותשובות

Invisalign היא מערכת יישור שיניים המשתמשת בסדרה של מיישרים ברורים ונשלפים העשויים מחומר פלסטי נוח ושקוף. מיישרים אלה מיוצרים בהתאמה אישית כדי להתאים היטב על השיניים ולהעביר אותם בהדרגה ליישור תקין. Invisalign מציעה פתרון כמעט בלתי נראה לתיקון בעיות אורתודונטיות שונות, כגון שיניים עקומות, רווחים, צפיפות ובעיות נשיכה.

תהליך הטיפול ב-Invisalign מתחיל בבדיקה מקיפה על ידי רופא יישור שיניים או רופא שיניים שהוכשר לאינוויזליין. הם יעריכו את מצב השיניים שלך, ידונו במטרות שלך ויקבעו אם Invisalign היא האפשרות הנכונה עבורך. אם כן, יילקחו סריקה דיגיטלית או טביעות של השיניים שלכם ליצירת מודל תלת מימד מדויק.

על בסיס דגם זה, תיוצר סדרה של מיישרים מותאמים באמצעות תוכנת מחשב מתקדמות. כל סט של מיישרים נלבש במשך כשבועיים לפני התקדמות לסט הבא. המיישרים מפעילים לחץ עדין על השיניים שלך, ומעבירים אותן בהדרגה למצב הרצוי. על בסיס דגם זה, תיוצר סדרה של מיישרים מותאמים באמצעות תוכנת מחשב מתקדמות. כל סט של מיישרים נלבש במשך כשבועיים לפני התקדמות לסט הבא. המיישרים מפעילים לחץ עדין על השיניים שלך, ומעבירים אותן בהדרגה למצב הרצוי.

א. אסתטיקה: מיישרים של Invisalign הם כמעט בלתי נראים, ומאפשרים לך לעבור יישור שיניים באופן דיסקרטי. הם בחירה מצוינת למי שרוצה לשמור על חיוך טבעי לאורך כל תהליך הטיפול.

ב. ניתנות להסרה: מיישרים של Invisalign ניתנים להסרה, מה שמקל על שמירה על היגיינת הפה. ניתן לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי כרגיל, ללא צורך בכלים או טכניקות מיוחדות. בנוסף, אתה יכול להסיר את המיישרים בעת אכילה או שתייה, ולאפשר לך ליהנות מהמאכלים האהובים עליך ללא הגבלות.

ג. נוחות: מיישרים של Invisalign עשויים מפלסטיק חלק, מה שמפחית את הסבירות לאי נוחות או גירוי. בניגוד לסוגרים מסורתיים, אין חוטי מתכת או סוגריים שיכולים לגרום לשפשופים או כאבים.

ד. נוחות: טיפול ב-Invisalign דורש בדרך כלל פחות ביקורים אצל האורתודנט בהשוואה לפלטה מסורתית. המיישרים מסופקים בסטים, המאפשרים לך להתקדם לסט הבא בבית, חוסך לך זמן ומצמצם שיבושים בשגרת היומיום שלך.

Invisalign היא אפשרות טיפול רב-תכליתית במקרים רבים של יישור שיניים, כולל אי ​​יישור שיניים קל עד בינוני. עם זאת, בעיות נשיכה קשות או בעיות אורתודונטיות מורכבות עשויות לדרוש שיטות טיפול חלופיות. התייעצות עם ספק מנוסה של Invisalign תעזור לקבוע אם אתה מועמד מתאים לטיפול.

משך הטיפול ב-Invisalign משתנה בהתאם למורכבות המקרה שלך. בממוצע, הטיפול יכול להימשך בין מספר חודשים ועד למעלה משנה. במהלך הייעוץ הראשוני שלך, האורתודנט או רופא השיניים שלך יספקו ציר זמן טיפול משוער בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

באופן כללי, טיפול ב-Invisalign הוא פחות לא נוח מאשר הפלטה המסורתית. ייתכן שתחווה אי נוחות ראשונית קלה או לחץ בעת המעבר לסט חדש של מיישרים. עם זאת, כל אי נוחות היא זמנית ובדרך כלל פוחתת תוך מספר ימים כאשר השיניים שלך מסתגלות ליישור.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חיוני ללבוש את מכשירי ה-Invisalign שלך לפחות 20 עד 22 שעות ביממה, ולהסיר אותם רק בעת אכילה, שתייה, צחצוח ושימוש בחוט דנטלי. לבישה עקבית וקפדנית חיונית כדי שהטיפול יהיה יעיל.

אחד היתרונות המשמעותיים של Invisalign הוא שאין הגבלות על מזון מאחר שמסירים את המיישרים בזמן האכילה. שלא כמו הפלטה המסורתית, אין צורך להימנע ממזונות דביקים או קשים שעלולים לפגוע בסוגריים או חוטים.

כדי לשמור על היגיינה נאותה ולהבטיח את אורך החיים של מכשירי ה-Invisalign שלך, שטפו אותם תחת מים פושרים בכל פעם שתסירו אותם וצחצחו אותם בעדינות עם מברשת שיניים רכה. הימנע משימוש במים חמים, מכיוון שהם עלולים לגרום לעיוות של המיישרים. בנוסף, אחסן את המיישרים שלך בתיק המצורף כאשר הם אינם בשימוש כדי למנוע אובדן או נזק.

כן, לבישת ריטיינר היא חלק חיוני בשמירה על החיוך החדש שלך. רופא השיניים או האורתודנט שלך יספקו הדרכה לגבי משך ותדירות השימוש ב-Retainer כדי למנוע מהשיניים שלך לעבור חזרה למקומן המקורי.

לתיאום בדיקת התאמה ללא עלות​

השאירו את המספר ושם מלא ומייד נחזור!

השירותים שלנו

במרפאת השיניים של ד"ר עיאדאת

שחזורי emax בחריטה מיידית

שחזורי Emax זכו לפופולריות עצומה בתחום רפואת השיניים הקוסמטית בשל החוזק המדהים שלהם, העמידות והאסתטיקה הראויה למציאות. בשילוב עם חריטה מיידית, שחזורים אלה יכולים להעלות את התוצאה לרמה חדשה לגמרי. במאמר זה, אנו בוחנים את הרעיון של שחזורי Emax עם חריטה מיידית ושופכים אור על היתרונות של טכניקה חדשנית זו.

"רופא שיניים", "טיפול שיניים", "בריאות הפה", "ניקוי שיניים", "רפואת שיניים קוסמטית" ו"השתלות שיניים".

כתרי זרקוניה תכנון ועצוב הרופא.

כתרי זירקוניה הם שחזורי שיניים העשויים מחומר קרמי איכותי המכונה זירקוניום דו חמצני. כתרים אלה מציעים יתרונות רבים כגון עמידות יוצאת דופן, אסתטיקה בעלת מראה טבעי ותאימות ביולוגית. הם בחירה אידיאלית עבור אנשים המחפשים שיקום שיניים לאורך זמן ומושך חזותית.

הלבנת שיניים בשיטת zoom

אם אתה רוצה חיוך זוהר שמשדר ביטחון, הלבנת שיניים זום היא אפשרות יעילה ביותר. הליך מקצועי זה במשרד מציע יתרונות רבים, הלבנת שיניים בשיטת זום יכולה לשפר משמעותית את גוון השיניים שלך במפגש אחד בלבד. הטכנולוגיה המתקדמת המשמשת בהליך מסייעת בפירוק כתמים עמוקים הנגרמים מהזדקנות, שימוש בטבק, קפה, תה או מזונות מסוימים, וכתוצאה מכך לחיוך בהיר יותר באופן דרמטי.

צילומי רנטגן בתוך המרפאה

צילומי רנטגן לשיניים במרפאתנו הם חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו למתן טיפול שיניים יוצא דופן. על ידי שימוש בטכנולוגיית רנטגן מתקדמת, אנו מספקים תובנות ברורות יותר, אבחונים מדויקים ותכנון טיפול מותאם אישית. הבטיחות והנוחות שלך הם בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנשי מקצוע רפואת השיניים המנוסים שלנו מסורים לניצול אחראי בקרני רנטגן כדי לשמור ולשפר את בריאות הפה שלך. קבע פגישה במרפאה שלנו עוד היום כדי לחוות את היתרונות של טכניקות הדמיית רנטגן המתקדמות שלנו.

צילום לשיניים מרפאת שיניים ד"ר שאדי עיאדאת

הטכנולוגיה והטכניקות העדכניות ביותר

במרפאת השיניים ד"ר עיאדאת, אנו מבינים שהליכה לרופא השיניים יכולה להיות חוויה מלחיצה עבור אנשים מסוימים. זו הסיבה שעיצבנו את המרפאה שלנו כך שתהיה כמה שיותר מרגיעה ונוחה. מהעיצוב המרגיע שלנו ועד לצוות הידידותי שלנו, אנחנו רוצים שתרגישו בנוח מרגע שאתם נכנסים בדלתותינו.

Dr Eyadat Clinics | מרפאות שיניים ד"ר עיאדאת בחדרה
במרפאות שיניים ד"ר עיאדאת
אנו עושים את הכל בכדי להבטיח את הנוחות ואת שביעות הרצון שלכם.

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

Copyright 2023, All Rights Reserved Dr.Eyadat

תודה רבה, פרטיך נקלטו בהצלחה

במידה ויש לכם שאלה חשובה, חייגו עכשיו ואחד מנציגנו יענה בהקדם!

Call Now Button